piątek, 18 listopada 2016

Ustawienia Systemowe...69 stron o życiu

Tutaj możesz pobrać PDF-a z wszystkimi artykułami, które zostały przeze mnie napisane w ciągu ostatniego roku.

Zapraszam do lektury...

https://drive.google.com/file/d/0B1lCJvQL1VY_Y0JIejFtLTltSE0/view

Dane do kontaktu: 
mail: mirekczarko@gmail.com 
tel. +48 781 896 147 
skype: czarko.consulting 
Na Facebooku prowadzę grupę Kobieta i Mężczyzna do, której serdecznie Cię zapraszam.
https://www.facebook.com/groups/1635773963339541/?fref=ts



Grafik warsztatów Ustawień Systemowych pierwszy kwartał 2018 r.


Zapisy:
M. mirekczarko@gmail.com
T. +48 781 896 147

1 komentarz:

  1. Panie Mirku, serdecznie dziękuję za te wszystkie teksty. Czytałam je jak powstawały na bieżąco i czytam znów teraz, przerabiając, notując, aby nie umknęło, co trzeba zrobić.

    Widzę, ile pracy, ile do przerobienia, ale jakoś też widzę coraz klarowniej, że da sie, że dam radę.

    Dużo szukam, uczę się, coraz bardziej jestem świadoma. Ale tak jak Pan pisze - sama świadomość jeszcze nie zmienia zbyt wiele. Do tej pory uciekałam od fizycznego robienia, pójścia dalej ,ale już nie uciekam.
    Z drugiej strony może tyle wiedzy i zrozumienia potrzebne mi właśnie było, aby się zdecydować?
    Widzę teraz, że potencjał jakby zakorkowany i mogę się szarpać i wymyślać, ale muszę najpierw odkorkować. Wcześniej szkoda mi było czasu, myślałam, że to może jakos przy okazji się uda, w tle, nie wiem, samo się pozmienia.

    Nie wiem jak to wszystko się potoczy, ale zaczynam. Od taty i mamy.
    Pozdrawiam ciepło!
    Może do zobaczenia na jakimś warsztacie?

    OdpowiedzUsuń